Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

~takde tajuk~

wallawei..ari ni genap setahun wei tak update kat blog.ngeh ngeh.baca blog org rajin, tulis blog sendiri malas.kua kua kua.banyak yang berlaku sepanjang setahun ni.sedar tak sedar dah masuk pertengahan tahun 2010.kata seorang teman,sepatutnya dah achieve separuh dari target yang perlu dicapai untuk tahun ni.aku,takde azam..sbb aku jenis yg malas nak buat azam.cuma aku harap,aku jadi lebih cantik,cun baik dari yang sebelum2 ni.life aku masih macam biasa.masih macam dulu.masih berdua..belum lagi bertiga.erm..sedih mmg sedih bile tengok kawan2 rapat dah ada zuriat masing2 tp aku pujuk hati aku.Allah lagi tau kemampuan aku sbb tu DIA blum kurniakan rezeki itu lagi.
sekarang ni aku dah nak exam utk sem 3 1st year aku.konon2 nak study lebih kuat berbanding sem2 lepas tp tak gak.tapi at least pointer aku makin naik,bukan menurun n aku harap tidak menurun langsung selepas ini.susah gak sebenarnya nak study sambil keja ni.kena pandai bahagi masa.smlm kelas last utk English.for the first time in my life aku rasa tak fun langsung blajar english.for me class english kena fun n banyak activity yg best2.blajar ikut silibus mmg bagus tp jgn la terlalu skema sampai student jadi boring dlm class.anyway, mungkin itu cara pengajaran yg dirasakan baik bagi nye.
ape lg aku nak ngomel ni ek..len kali la klu dapat idea.banyak nak cite tp mood nak cite tu blum ada.ngeh ngeh ngeh.

No comments:

Post a Comment